Data:

Udostępnij:

Startuje archilab – program edukacyjny dla projektantów i architektów

Polecane artykuły

Jak prowadzić efektywne działania marketingowe pracowni architektonicznej? Którymi kanałami z powodzeniem docierać do klientów na wszystkich etapach współpracy, by w rezultacie stworzyć spójną i rozpoznawalną markę? Swoją wiedzą podzielą się eksperci Homebook.pl w ramach nowego projektu archilab!

Homebook.pl rozszerza swoją działalność o projekt edukacyjno-szkoleniowy skierowany do architektów i projektantów wnętrz. Specjaliści platformy podzielą się wiedzą z zakresu marketingu i brandingu, wspierając osoby prowadzące własne pracownie w budowaniu silnej marki oraz skutecznej komunikacji z klientami.

– Archilab to inicjatywa powstała w celu uzupełnienia wiedzy, której brakuje na kierunkach kształcących przyszłych projektantów i architektów wnętrz. Nasi eksperci wezmą pod lupę wszystkie aspekty pozaprojektowe, związane z działalnością pracowni – od wprowadzenia marki pracowni na rynek, po jej promocję wśród potencjalnych i aktualnych klientów – mówi Zuzanna Dominów, Relationship Manager Homebook.pl.

Projekt archilab stanowi odpowiedź platformy na potrzeby zarówno tych architektów i projektanów, którzy dopiero rozpoczynają swoje zmagania w branży, jak i tych, których debiut mają już dawno za sobą. Celem programu jest stworzenie kompendium elementarnej wiedzy z zakresu budowania profesjonalnego portofolio, negocjacji, promocji pracowni za pośrednictwem zewnętrznych kanałów i własnych mediów społecznościowych.

To zestaw bardzo praktycznych umiejętności, których znajomość jest kluczowa w prowadzaniu biznesu w branży architektonicznej

– Porady specjalistów to, obok wyszukiwarki produktów oraz inspirujących aranżacji, jeden z głównych filarów Homebook.pl. Tym razem doradzać będziemy profesjonalistom, koncentrując się na potrzebach najważniejszej grupy naszych użytkowników – architektów i projektantów, którzy na Homebooku dzielą się efektami swojej pracy, dostarczając inspiracji całej społeczności. Tym bardziej cieszymy się, że możemy wspierać tę grupę poprzez stworzenie dodatkowej przestrzeni dla jej rozwoju – podsumowuje Zuzanna Dominów.

W ramach projektu architekci i projektanci będą czerpać wiedzę z publikacji szkoleniowych (artykułów, instrukcji graficznych i materiałów video) dostępnych na platformie oraz podczas dedykowanych spotkań. Działania w ramach archilab-u zostały przewidziane na cały rok 2020. Program zakończy konkurs skierowany do młodych architektów i projektantów (do 30. roku życia) na realizację projektu w kategoriach: I – wnętrza mieszkalne, II – wnętrze publiczne.

Homebook.pl to platforma podpowiadająca, jak krok po kroku stworzyć wymarzony dom. Pod jednym adresem znajduje się oferta większości sklepów i marek wnętrzarskich, baza wyjątkowych inspiracji oraz wskazówki architektów.

Redakcja poleca